AdReport
AdReport is de 1ste dienst die - real time - online advertenties trackt en organiseert.
De ultieme service om overzicht te krijgen in online advertenties.
Maximaliseer uw inkomsten - Optimaliseer uw kennis - Verkrijg volledig inzicht
Veel gestelde vragen

Hoe slaagt u erin om ieder dag zoveel websites te volgen?
Daar slaagt een zeer geavanceerde, door copyright beschermde zoekmachine naar reclameboodschappen in, die alle websites 24 uur per dag scant. Daarop volgt de fase waarin wij de reclameboodschappen ordenen naar adverteerder, campagne, categorie en reclamebureau.

Gebeurt dit scannen in overleg met de desbetreffende websites? Moeten zij iets doen om geregistreerd te zijn?
Nee, het scannen en de registratie gaat op dezelfde manier als bij Google. Wij bezoeken de websites, registreren de reclameboodschappen en ordenen ze.

Dus er is geen toestemming nodig van de desbetreffende websites voor deze registratie?
De informatie die wij verstrekken aan onze abonnees is openbaar. Wij registreren alleen campagnes die ieder willekeurig persoon online tegen zou kunnen komen.

Registreert u alle advertenties? Kan ik ook Google-advertenties zien?
Wij registreren alles, en alles wat relevant is voor onze abonnees wordt in de database geplaatst. Dit heeft als resultaat dat er een ‘schone’ database ontstaat die optimaal onze klanten kan dienen. Ook de belangrijkste reclameboodschappen van het Google Display Network worden hierin meegenomen.

Wat is op dit moment het dekkingspercentage van uw service? Heeft u alle reclameboodschappen van het Nederlandse internet?
De zoekmachine naar reclameboodschappen ontwikkelt zich continu met als doel het percentage van succes te vergroten. Vanwege de aard van het internet en de bijzonderheden die iedere website heeft wat betreft de structuur en positie van de reclameboodschappen, zou het onjuist zijn om te beweren dat we alle reclameboodschappen hebben die op het internet voorkomen. Desalniettemin treft de abonnee op AdReport dagelijks bijna alle nieuwe campagnes aan die vandaag, gisteren, eergisteren etc. op het internet zijn geplaatst, waardoor hij/zij een belangrijk voordeel heeft ten opzichte van de concurrentie.

Inloggen
Gebruikersnaam
Wachtwoord
 Bewaar
AdReport by numbers
Gegevens sinds
Adverteerders
Campagnes
Websites
Facebook sinds
FB brands
FB posts
YouTube sinds
YouTube video